Friday, April 10, 2009

Soprano's pizza..

1 day before Mtest, Kak Dah ajak aku teman dia pergi rumah kawan dia kat Damansara..condo yang sama dengan Kak Mina & Abeluk tinggal, cuma different block je. So aku dengan berat hati, temanla dia pergi rumah kawan dia..berat hati bukan apa, tapi memikirkan Mtest keesokannya.

Kak Dah kata, "jomla pergi rumah kawan aku,dia kata ada pizza yang sedap gila, lagi sedap dari Domino's and pizza hut!"...heheh..aku yang memang suka makan ni,manala boleh nak tolak benda-benda yang sedap-sedap..

Bertolak dari rumah about 9.30 a.m,and before pergi rumah kawan Kak Dah tu, kitorang singgah IKEA dulu sebab Kak Dah nak jumpa Kak Anne. Suka betul aku pergi IKEA sebab karipap dia sedap! Shariff pun memang suka orang bawak dia jalan-jalan dalam stroller. Kalau dalam stroller, sure dia senyap,kalau tak pun,mesti cepat dia tidur..even kat rumah pun,aku tolak Shariff dalam stroller sebab tak larat nak dukung-dukung badan dia yang berat tu. Sakit belakang wooo...And since dah ada kain kendong yang aku beli dari Internet, lagi senang nak dukung Shariff..kesian dia, needs mummy hugs...but mummy is too weak to carry his big butt! :-p

Bila dah sampai rumah kawan Kak Dah, aku pun apa lagi, bila pizza dah ada depan mata, perut dah terliur-liur dah..emmm..yummy!! Sedap pizza dia, tapi malangnya kurang kena dengan Malaysian taste aku ni. Aku prefer Domino's pizza yang crunchy and rich with toppings! Aku tengok kotak pizza dia, Soprano's pizza?Emm...tak pernah dengar pun..pizza selain Pizza Hut and Domino's yang pernah aku makan pun Marco's kat Bangsar Village. And also yang aku pernah tengok Californian Pizza walaupun tak pernah rasa..ah,macam-macam pizza ada kat dunia ni, yang penting mesti sedap! Bubuhla apa-apa nama pun, peduli apa aku, kalau tak sedap, jangan harap aku nak makan.. hahaha...

Lepas tu pulak ada fruit tart! WAHHHHH!! Aku yang gila makan ni, dengan tak malunya belasah sampai 5 fruit tarts! hohohohoho...sedap gilaaa! Ada blueberry, kiwi,strawberry, peach and apa lagi ek? Tak ingat, yang aku ingat cuma perut aku je..heheh

Ni semua gambar-gambar masa kat rumah Kak Dina, kawan Kak Dah.



cuba teka kaki siapakah ini??jeng..jeng..jeng...



kaki anak Kak Dina?heheh...salah!mestila kaki Shariff...kaki siapa lagi yang montel kalau bukan kaki Shariff.. :-p

Ni anak Kak Dina..cantik..bila dia posing macam ni,sekali tengok macam Angelina Jolie..hahaha..aku rasa tang mulut tu sama ;-)



Cantik rumah Kak Dina,kemas je..nampak lapang pulak tu..bila pergi rumah dia, rasa comfortable gila.



Shariff pun dah penat..terus tertidur..



Cute!



Iffah dengan senyuman yang dipaksa oleh aku..hihihihi...



Zia..with P E A C E



Banyak betul mainan! Dalam box tu semua toys! Terkejut aku,boleh buat muzium..tapi bila bubuh dalam box and susun macam tu, nampak neat.



Seronok betul diorang main-main dalam bilik yang penuh dengan toys ni.



Yummy!!!



Yummy!!!



From left: Kak Dina (yang aku dah crop pic dia), Kak Niza and Kak Dah..where was I? Err..takde siapa nak amik gambar aku..sob..sob...



Sempat lagi dia berak kat rumah orang..hahaha..







Bahagianyaa....

3 comments:

kuizikel said...

mak aihhhhhhhhhhhh berketul2 kaki baby shariff ni...hehehhehe

suka berak kat umah orang ek? macam sapa tu? :D

Unknown said...

heheehhe....macam sapa aaa?

amoi said...

kusss semangattttt