Saturday, January 17, 2009

My 1st blog ever!

Yuhuuuuuu!!! my 1st blog ever!!!
Tak pernah terfikir nak libatkan diri dalam blog, but bila tengok my elder sis ada blog sendiri, rasa nak cuba pulak.
Suppose today aku pergi sauna tilam infra red @ kajang, tapi tak jadi pulak..takde geng..dah berhari2 tangguh,malu pulak kat mother in law sbb dah janji dgn die dari selasa lagi sejak ayu (my sis) & aida (kwn dia) dpt off kije last Tuesday.Dari sehari ke sehari, tak jadi2, semalam lagi haru, dah siap2, dah ontheway nak pergi sana, baby aku pun dah pakai hensem2,dengan topi clown die, tapi bila singgah rumah my cousin nak ambik my aunt dr T'ganu, die sakit pulak..2 kali buat sauna tu die sakit sbb agaknya efek sauna tu, dia keluarkan sume penyakit dulu, then baru heal slowly.

Tapi yang untungnye walaupun tak jadi pergi, aku dengan mak aku dpt mkn bihun soto.hehehe..sedap lak tu..

Well, dah ada blog sendiri ni kenela rajin amik gamba..nanti bleh upload dlm blog.heheh..

oh, ni gamba aku n baby masa kat rumah cousin semalam.




from left: me, my baby si sumo Shariff and Aida, anak my cousin.

Kenyang gile,terus cancel nak mkn cendol kat Tmn Sri Rampai.hahaha...oops!Mak aku tak bagila mkn benda2 sejuk,dia suruh pantang 100 hari..oh noooo!! susahnye!! tak bolehla nak makan2 aiskrim,minum sejuk sume..sedihnye..kalo nak pun,kene senyap2..hihihi

Hari ni pun tak jadi nak pegi sauna tu sbb my sis,Kak Dah nak keluar dgn kids die,Iman & Iffah pegi tengok husband die main paintball...malunye kat mother in law aku..aku rase maybe die dah masak2 or prepare some dish utk kitorang dtg for these few days yg dah janji..tp tak jadi..takpela..esok masih ada..hihihi..mak aku pulak pergi Kuala Selangor dgn my bro,Harun n his wife sbb nak beli ikan..ikan apala ada kat sana..baik beli kat T'ganu coz kitorang memang nak balik kampung pon next week..

Talking about balik kampung, aku teringat pasal bapak aku ada ckp yg die nak berhijrah duduk Cameron kalo jadi...fresh air, fresh vege, fresh view and apa yang tak fresh kat sana?kecuali ayam lembu je la..hahaah..

okla...letih pulak..ini photo my baby Shariff Miqdad, 2mths old... :-)


2 comments:

kuizikel said...

wohoho..happy blogging.. rajin2 updet a mama miqdad

amoi said...

akhirnya jumpa gak blog ko mas...haha...wah..ayah ko nak hijrah kat cameron lak?walawehh...nanti leh kita jln2 sana...ahahaha..ada kena-mengena ke?