Monday, January 19, 2009

SAUNA INFRA RED

At last!!! Selepas berhari2 tangguh nak pegi sauna infra red tu, dapat jugak aku pegi malam tadi.heheh..walaupun pegi dah lambat, sampai sana dalam pukul 8.45pm.

Actually aku kena hantar Shariff pegi umah opah die dulu kat bt.12, then barula betolak pegi sauna tu kat Prima Saujana, Kajang..janji pukul 8, tapi masuk 8.45pm. Selalu macam tu, selalu tak dapat tepati janji bila dah ada baby.

Sauna ni gune tilam infra red.Memang berpeluh2.Tempat yang aku pegi ni die bg 3 kali free trial to new customer, aku dah buat 3 kali masa pantang dulu, bile rase sedap badan je, aku amik pakej 10 kali, bayar RM180. Memang byk perubahanla..rasa refresh je..aku rase tak sama dengan sauna steam bath yang ada kat kelab2 tu..tapi lain orang and lain penyakit, lain die punye efek lepas sauna tu...bergantung pada penyakit dalam badan..1st time buat, aku rase refresh, tapi husband aku jadi letih+ngantok+asyik nak tidoooo je..tu tanda die byk toksik dlm badan. ATau perut boncit sangat.(hehehe..gurau je psl perut buncit..abang jgn maraaa aaaa!)

Ni gambar tilam sauna tu, imported from Korea,pricing at RM5k++ for queen size mattress.



Nampak tak keping2 macam coins tu?Itu jed..and adala material yang die bubuh dalam tilam tu. Lupa nak kasitau, nama tilam tu I-healthy. Aku tinggal 5 kali je lagi nak buat, now kene tangguh dulu coz Selasa ni nak balik T'ganu.Alaa..sian opah Shariff..mesti rindu nak jumpa cucu die..heheh..tadi kemain happy lagi opah die dapat jumpa cucu die yang gemok tu..lupa pulak nak amik gamba kat umah opah die..apa taknya, rushing nak pegi sauna, and rushing nak balik, coz Kak Dah dah penat, mak dah gatal2 badan, Iman Iffah dah ngantuk besok pagi nak sekolah agama, walaupun masih sempat lagi melantak kat umah mother in law aku..hahahah...abis cucur badak,tembikai n kopok diorang dan aku makan..pergghh! lapar gile lepas buat sauna, aku buat 45 minit je, coz nak tgk Anugerah Juara Lagu..hahah..tapi balik umah pon tak sempat tengok artis perform, sempat tengok diorang announce winner for each category je..ceh!

Apa2 pun, tadi kat umah kakak aku, sempat lg aku mkn rice Vietnamese paper roll..sedap!!Besok nak buatla..nak gi Jusco dgn Kak Dah nak beli mutton n some ingredients for the recipe...

Letih dah..besok sambung lagi..bye2!!

No comments: