Wednesday, February 25, 2009

Rindunye...and memories@Chillis...

Ntah tetiba rasa rindu yang amat pada ayah Shariff. Bile tengok muka Shariff yang makin besar, makin lama makin serupa dengan muka ayah dia..haha..tak sabar nak tunggu raya,harap2 ayah Shariff dapatla balik untuk raya thn ni...kalo tak,tak dapatla nak bergambar satu famili 3 org :)

Now Shariff dah pandai ketawa,gelak2, golek kiri kanan,hisap jari and makan.Rasa macam cepat progress dia walaupun dia baru je 3 1/2 bln.

Last week, aku,Iman & Iffah and Kak Dah pergi Chillis KLCC. Sebenarnya aku nak makan choc cake je, tapi bile tengok lamb steak, dah ter'order' pulak lamb steak.hahaha...Ni gambar2 masa makan kat Chillis KLCC. ;)






The girls are student Kak Dah kat Korean tuition centre tu. Yang paling kiri tu ketiak die putih gila..mcm tak pernah ada bulu ketiak..hahahahah..yang sweet is the rightmost(Ju Hi) and the 3rd from right..aku dah lama kenal Ju Hi since aku mengajar part time kat situ..yang baru kenal kat Chillis tiga org tu..Oh yeah, lelaki yang berdiri dan berposing dengan machonya di belakang gadis2 pingitan tu is kawan Kak Dah. dia restaurant manager kat Chillis tu..without him, our bill will kill us and pocet pon koyak..heheheh..actually, die la yang selalu bagi choc cake free and bill discount..best!!! Thanks a lot to our Abang Halim...

Nyam nyamm!!! Ni la die Chocolate Molten Lava which is my favourite dessert@ Chillis...fuiyoooo..sedapppp!! Topping die hot choc and Vanilla Ice Cream..and the core inside is also hot choc cake...ahh..rasa macam terawang-awang bila start makan choc cake ni..brother in law aku ckp npk mcm poop..apa-apa pon..ni la favourite poop semua orang.heheheheh...

8 comments:

amoi said...

wahh...dah besar la miqdad...nak buat photoshoot tak bila2 ko free?

amoi a.k.a ila

Anonymous said...

okkk..bleh jee..jommm!!nanti bebile bgtau aku tau..heheh

NedLi Sakurai said...

photoshot? nak join jugakkk!!...


weh mas..
ko nampak lebih kurus aa
aper rahsia? kongsi laaa (^^,)

Anonymous said...

hehehe..rahsia dia mestila menyusukan badan..tapi Alhamdulillah,banyak berat turun dari 95kg to 68kg now.Kalo fully breastfeeding mesti turun banyak tau.heheh

kuizikel said...

wah bila aku nak breasfeed gak ni..haha.aku smakin berat giler ni..nak gi erobik pon mls dah..huhu

Unknown said...

nanti dah beranak,takyah erobik pon bleh kurus kalo continue breastfeeding tau.heheh

elly said...

ketiak amoi tu putih camner pun baunyer hanhit jugak heheheh

Vee Violet said...

alahai....
comelnyeeee shariff...
=)
Vee pun suka Chocolate Molten Lava tu... nyam nyam...
*salam kenal*
=)