Friday, February 20, 2009

What a HOT BOILING day!!

Panasnyeeeeee!!! rasa nak menyorok dalam freezer skali dgn ayam daging sume..biarla badan bau daging2,asalkan sejuk...pasang aircond pon tak jadi..shariff takleh tido..asik2 terjaga..panasla tu..apa yg aku wat, cabut je baju suar die..baru die lama sket tido..hahah..

Pagi tadi pegi Jusco AU...dalam mind dah set nak beli kambing dgn ayam diskaun 50%..usually jusco mesti akan bagi ayam daging yg tak habis the day before 50%. Baby carrier shariff aku letak je dalam troli tu..nyenyak je die tido..agaknye sebab bergegar troli gek..gek..gek..gek..die rase mcm dlm cradle kot..hehhe

Eh sedar tak sedar lama gile dah tak memblog kan diri...rasenye dah dekat sebulan la..yela balik kampung je dah dkt 3 weeks..lama gile..alah..talking bout balik kampung, sedih tol tengok cage kucing aku jadi reban ayam... :((


ni dia cage kucing aku..tengok!!siap ada atap lagi!!

siann kucing aku homeless..tapi takpela..kucing kat umah pon byk dah mati n kene curik org..oh..paling aku benci skali kucing yg bestfren aku bagi "Chuppy", kene curik org kat umah kak dah..tensennyeeeee!!!

No comments: